Bukan Cerita Tentang Coklat

Friday, December 2, 2011

InHealth Beauty

 B’White

RM48.00

Product Description

3 dalam 1: Mencerah, mencantikkan kulit & anti – penuaan. Sunblock sekaligus whitening. Kesan pencerahan yang sekata. Kulit menjadi lebih bersih, tegang & berseri. Berupaya melindungi kulit dari sinaran UV. Proses penyerapan semua zat aktif B’White yang lebih berkesan di dalam tubuh anda.

Ramuan : Serbuk Oren, Psyllium Husk, Kolagen Marin, Ekstrak Gamat,Kolostrum, Ekstrak Aloe Vera, Asid Sitrik, Ekstrak Biji Anggur dan Astaxantin.

CARA PENYEDIAAN : Setiap pagi sebelum sarapan tuangkan 1 sachet ke dalam mulut dan minum segelas air kosong / jus buah-buahan asli.

KEGUNAAN : Sebagai makanan untuk keremajaan kulit tubuh.

ARAHAN PENYIMPANAN : SIMPAN DITEMPAT DINGIN DAN KERING

1 Kotak: BWHITE – 14 SACHET


 GlutaWhite

RM 75.00

Product Description

GlutaWhite dirumus khas untuk mereka yang menginginkan kulit yang putih mulus. Ia mengandungi ekstrak goji, ekstrak aloe vera, ekstrak biji anggur, ceri acerola, gluthathione, buah delima dan stevia. Supplemen antioksidan yang paling penting diambil pada masa kini dalam menangani sebarang kerosakan radikal bebas dan toksin pada tubuh. Kesannya anda seperti mendapat tubuh yang baru dan kulit yang semakin cerah, bersih dan bebas dari sebarang cela.

Ramuan: Tomato lyco, astaxanthin, goji ekstrak, aloe vera ekstrak, grape seed extract, acerola cherry, maltodextrin, gluthathione, pomegranate fruit ekstrak, stevia ekstrak.

1 Kotak: GLUTAWHITE – 14 SACHET

CARA MAKAN: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG.


 NewMen

RM 48.00

Product Description

New Men - supplemen untuk kesuburan kaum lelaki. Dirumus khas dengan herba tribulus terrestris, ekstrak guarana, ekstrak pale catechu, ekstrak epimedium, ekstrak fenugreek,mineral, vitamin dan ekstrak tiram yang kaya dengan zink dan taurin. Amat sesuai untuk mereka yang penat bekerja, stress dan memerlukan tenaga tambahan.

Ramuan: Serbuk Kacang Soya, Ekstrak Tiram, Ekstrak Tribulus Terrestris, Ekstrak Guarana, Ekstrak Pale Catechu, Ekstrak Epimedium, Ekstrak Fenugreek (halba), Inositol, Mineral dan Vtamin.

Cara Makan: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KE DALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG

1 Kotak: NEWMEN – 14 SACHET

English: Main ingredient for Newmen is Oyster Meat ie. traditionally used as an aphrodisiac. Oyster meat does contain zinc, which is an aid to sperm motility. It also contains flavonoids, nutrients that have been shown to help increase overall blood flow in the body.Tribulus terrestris: Known as a natural testosterone enhancer, tribulus can improve desire and performance, increasing sexual energy. Tribulus is also said to be an excellent circulatory system tonic and can help build muscle and strength.


ReGain

RM145.00

Product Description
reGain dirumus khusus untuk memudahkan hidup anda.Produk tiga dalam satu ini bertujuan untuk menjadikan anda lebih sihat, bertenaga, dan sentiasa tampak muda dan segar, kesan lain meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan metabolisma, daya ingatan yang lebih peka, tidur lena , proses penyembuhan luka menjadi lebih cepat, melembapkan kulit & byk lagi khasiat lain.reGain merupakan penemuan dari kajian intensif dengan hasil yang optimum amat sesuai dengan semua peringkat umur lelaki dan wanita.

Ramuan : polysakarida & protein kompaun Biomarin, Kollagen & elastin marin, ekstrak buah asli, kondisioner makanan yang dibenarkan.

Cara Makan: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG

1 Kotak: REGAIN 28 SACHET

CARA MAKAN – Cara yang terbaik untuk makan reGain.
Anda cuma perlu makan satu sachet sehari. Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi dengan segelas penuh air tawar (yang terbaik) atau segelas jus buah. Setelah dijentik sachet supaya kristal jatuh kebawah, koyakkan atas dan kembangkan mulut sachet. Basahkan mulut dengan sedikit air kemudian curahkan kandungan kedalam mulut (didepan lidah bukan kedalam tekak). Jentik sachet supaya saki baki kristal jatuh kedalam mulut dan minum segelas air.

Tunggu 20-30 minit sebelum makan sarapan atau makanan pepejal.

Jika terlupa makan pada waktu perut kosong, maka boleh ambil 3-4 jam selepas makan dan biarkan 20-30 minit sebelum ambil makanan lain.

JANGAN BANCUH reGain KEDALAM GELAS/CAWAN. Ini akan memyebabkan bahan aktif melekat didinding bekas dan mengurangkan kesan potensi reGain. Adalah penting untuk meminum 10 gelas atau lebih air jernih setiap hari supaya kesan cepat dan lebih cemerlang


0 comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Item
Address
H/P No.
Comment

This online form was provided by Freedback.
 

Copyright © 2011 Reserved to AZY COLLECTION
Design with love by CikBulat