Bukan Cerita Tentang Coklat

Friday, December 2, 2011

Testimoni InHealth Beauty

B'White

Ayu, 27 tahun, Kuala Lumpur: Pada mulanya saya agak was-was untuk menggunakan B’WhiteTM tetapi saya disiplinkan diri untuk mengambil 2 sachet sehari pada bulan pertama dan 1 sachet sehari pada bulan berikutnya. Setelah dua bulan ramai rakan-rakan yang menegur akan perubahan kulit saya yang kelihatan cerah dan gebu. Struktur kulit muka saya hanya berminyak di bahagian T-Zone tetapi sekarang sudah berkurangan. Masalah harian ke tandas pun semakin berkurangan. Memang senang mengamalkan B’WhiteTM asalkan anda perlu mengikut aturan makan  tiap hari dan lebih minum air.
 
Lily, 29 tahun: Saya telah mengambil 4 kotak B’WhiteTM  sehingga saat ini dan saya berpuas hati dengan perubahan kulit wajah saya. Tugasan saya sebagai juruterapi spa membuat saya perlu sentiasa kelihatan cergas dan sentiasa berdandan rapi di hadapan pelanggan.  Selain daripada itu kulit saya kelihatan lembap dan kurang berminyak.  Bekas jerawat di muka juga mulai pudar dan ini amat menggembirakan saya. Akhirnya sekarang ada produk pemakanan dalaman yang sesuai dengan diri saya.
 
Siti Hajar Ismail, 29 tahun: Saya mengambil B’White 2 sachet untuk bulan pertama kerana tekstur kulit muka saya berminyak dan mudah dihinggapi jerawat terutama sewaktu datang haid. Saya dapat rasa perubahan pada minggu ketiga setelah menyedari kulit muka saya kurang berminyak dan tak perlu touch-up banyak sewaktu di pejabat. Selain dari itu jerawat semakin berkurangan dan bekas jerawat mengecut dengan cepat. Kesan parut jerawat yang baru timbul juga semakin pudar. Perbezaan tekstur kulit muka dan badan saya juga lebih gebu dan bersih.Selain dari itu proses pembuangan air besar saya juga semakin lancar. Sekarang saya hanya mengambil B’White satu sachet sehari kerana saya amat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi. Pesanan saya kepada anda yang ingin mencuba B’WhiteTM haruslah minum air lebih dari biasa untuk kesan yang cemerlang.
 
 Pn Rozi, Ibu kepada 4 orang anak: Sebelum saya menggunakan B’White saya menghadapi masalah pori-pori di muka yang agak jelas & berminyak. Masa saya seharian banyak dihabiskan di luar kerana menghantar anak saya dari tadika hingga ke sekolah menengah dari pagi sampai ke petang.Akibatnya  warna kulit muka dan tubuh saya tidak sekata. Saya telah menggunakan B”White sebulan yang lalu saya dapati kulit muka saya tidak lagi berminyak dan pori-pori di muka semakin mengecil.  Tekstur kulit saya juga semakin lembut, gebu dan cerah. B’White telah menyelesaikan masalah saya selama ini. Saya tidak sabar menunggu perubahan lain pada diri saya nanti.
 
 GlutaWhite
 
 Sarah, 28: Kulit saya tidak sekata dan kesan pigmentasi yang amat ketara membuatkan saya kurang selesa dengan penampilan saya. Pelbagai kosmetik dan produk mencantikan kulit telah saya cuba tetapi menemui jalan hampa. Setelah mencuba GlutaWhite saya dapati ia berkesan pada kulit saya.  Mungkin kerana bahab-bahan yang digunakan dalam GlutaWhite yang hanya ekstrak asli membuatkan ia sangat berkesan setelah di makan. Saya akan terus menggunakan GlutaWhite kerana saya yakin hanya GlutaWhite dapat menyelesaikan masalah kulit saya.
 
 Sarimah, 35: Kulit saya mengalami masalah dimana warna kulit saya tidak sekata dan juga masalah pigmentasi berserta jerawat. Pelbagai makanan tambahan telah saya cuba dari kosmetik murah hingga ke yang paling mahal saya beli untuk merawat kulit saya. Setelah seorang kawan dipejabat bercerita mengenai kebaikan GlutaWhite pada mulanya tidak menarik minat saya untuk mencuba. Tetapi rakan saya terus membelikan saya satu kotak untuk mencuba. Setelah saya cuba saya dapati pada minggu pertama struktur kulit semakin halus. Maka saya terus mencuba lagi sehingga 4 bulan seterusnya. Kesan yang dapat lihat setelah itu adaah kulit saya semakin sekata dan masalah jerawat serta pigmentasi semakin berkurangan. Saya akan terus menggunakan GlutaWhite kerana saya yakin hanya dengan GlutaWhite dapat membantu saya.
 
 

0 comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Item
Address
H/P No.
Comment

This online form was provided by Freedback.
 

Copyright © 2011 Reserved to AZY COLLECTION
Design with love by CikBulat